Obchodní podmínky
1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující zasláním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží nabízeném prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Objednávat můžete jednoduše pomocí nákupního košíku, telefonu, emailu, či písemně na naší adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce.
Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je správné a pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.
V případě, že objednané zboží není skladem, či jeho objednání u dodavatele vyžaduje delší dobu trvání, prodejce je povinnen o této skutečnosti neprodleně písemně informovat kupujícího a vzájemně si domluvit další postup (výměna zboží za jiné, či náhradní lhůtu dodání).
3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme emailem, o odeslání budete taktéž informováni emailem.
4. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či emailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, email a popis objednaného zboží či služby.
5. DOPRAVNÉ A BALNÉ
V našem obchodě je dopravné ZDARMA u objednávek nad 3000 Kč. Při ceně zásilky do 3000 Kč je poštovné dle platného ceníku České pošty. Balné je ZDARMA.
6. DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je od 2-14 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat.
7. VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
8. REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození a tyto neprodleně písemně oznámil. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
- informujte nás o reklamaci telefonicky, emailem, či písemně
- zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
- do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
- doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme informovat o stavu reklamace.
9. OBJEDNÁVKA SLUŽEB
Přihlášením na program (lekce, kurz, víkendová akce, apod.), účastník souhlasí s jeho programovou náplní a uvědomuje si, že nenahrazují odbornou lékařskou péči, a že se všeho účastní dobrovolně a na vlastní zodpovědnost, a že o svém zdravotním stavu instruktora předem informoval a nic nezatajil.
U objednávky služeb cena nezahrnuje pojištění (pokud není uvedeno jinak).
9.1. STORNOPODMÍNKY
Uhrazením faktury Vám garantujeme místo na akci (storno podmínky viz níže).
Při odhlášení více než 30 dnů před začátkem akce činí storno 0 % z ceny.
Při odhlášení před 30-15 dnů před začátkem akce činí storno 30% z ceny.
Při odhlášení 14- 0 dnů před nástupem na pobyt 100 %
Pokud za sebe seženete náhradníka, není nutné hradit storno.