Obchodní podmínky

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující zasláním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží nabízeném prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Objednávat můžete jednoduše pomocí nákupního košíku, telefonu, emailu, či písemně na naší adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce.

Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je správné a pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.

V případě, že objednané zboží není skladem, či jeho objednání u dodavatele vyžaduje delší dobu trvání, prodejce je povinnen o této skutečnosti neprodleně písemně informovat kupujícího a vzájemně si domluvit další postup (výměna zboží za jiné, či náhradní lhůtu dodání). 

3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme emailem, o odeslání budete taktéž informováni emailem.

4. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či emailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, email a popis objednaného zboží či služby.

5. DOPRAVNÉ A BALNÉ

V našem obchodě je dopravné ZDARMA u objednávek nad 3000 Kč. Při ceně zásilky do 3000 Kč je poštovné dle platného ceníku České pošty. Balné je ZDARMA.

6. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 2-14 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat.

7. VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

8. REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození a tyto neprodleně písemně oznámil. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  1. vady vzniklé běžným používáním
  2. nesprávným použitím výrobku
  3. nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, emailem, či písemně
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací Vás budeme informovat o stavu reklamace.



Ochrana osobních údajů